søndag, januar 31, 2016

Dagbok 2016: 31.januar



Klokka er ca 17.30, og det er mørkt ute. Synest denne vinteren har vore lang og mørk, så langt, men i morgon begynner vi på februar og då blir det fort lysare. Det har snødd meir og mindre i heile dag, men ikkje alt blir liggande.Temperaturen er +0,6 grader C.
Då vi stod opp i dag, vart i alle fall eg overraska over kor mykje nysnø som hadde kome. Eg kutta ut å mòke altanen for eg rekna med at snøen ville smelte fort, det har den ikkje gjort og snøen ligg der enno. Eg mòka trappa, resten tok Nils.
Eg shina opp kjøkkenet imens, for det har ikkje blitt gjort før i veka. sette på ein klesvask også etc.
Til middag vart det fiskekaker i brun saus slik som Nils ønska seg. og etter middagen har eg lese i boka mi, kan ikkje la den ligge for lenge i ro, den er på 19 CD-plater og eg har til no lese 4. Den er faktisk meir interessant enn eg først trudde. Innimellom har eg strikka litt også.
Det skjer vanlegvis ikkje så mykje om søndagane, men Nils har no underhaldning med sport på TV-og då kan eg lese.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...