mandag, januar 25, 2016

Dagbok 2016: 25.januar

Klokka har passert 18.30. Ute er det +13 grader, litt vind og truleg ein og annan regndrope. Ja, temperaturane i januar har vore like langt under 0, som den no er over, så det har vore store variasjonar.
Natt til i går sov eg veldig lite, og så vart det lite søvn sist natt også, enda så trøtt eg var. Vi stod relativt tidleg opp i dag, sidan Nils skulle vere hos legen  9.15. Vi var spent på om han kom inn presis, slik at han kom ut att for å køyre meg til tannlegen. Det klaffa med god margin, vi rakk å fylle bensin på vegen, også.
Det gikk greitt både med legen og tannlegen, og vi tok også ein tur på Amfi. Det var berre litt vi skulle ha på apoteket, men som vanleg møtte vi mykje kjentfolk. Amfi er ein møtestad for pensjonistar og andre som ikkje er yrkesaktive.
Kjell Røv, fiskekameraten til Nils var ute og fiska i lag med sonen sin. Dei hadde fått lange, ein fisk som dei ikkje likar, så vi fekk tilbodet. Vi er veldig glade i påstråla lange, og hadde tatt opp som vi skulle ha i dag. Nils takka sjølvsagt ja, og rett etter at vi hadde ete middag var han ut til Kjell og henta meir av samme sorten
Eg var så trøytt både før og etter middag at eg ville berre sove, så eg har døsa mykje i dag. Innimellom har eg strikka litt, lese i lydboka mi, lagt i hop klede etc. No trur eg at eg er nokonlunde i form igjen.
I morgon skal eg til frisør kl.13.30, men trur ikkje eg kjem til å ligge vaken av den grunn. Gler meg til å få litt meir fasong på håret.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...