onsdag, desember 02, 2015

Dagbok 2015: 2.desember


Klokka er 20.15, temperaturen ute er +5 grader C. Det har vore overskya og regn i heile dag.Men regn er betre enn snø på den måten at vi slepp snømòking. Vi er nyss komne heim frå pensjonistmøte og eg er nokså tom i hovudet. Nils ligg strak ut i reclineren, han har vondt i ryggen, truleg etter fallet på glattisen. Håper han kjem seg til att snart, for eg veit kor vondt det er å verke i ryggen- så det er ikkje noko eg unner andre.
Vi har vore opptekne med pensjonistmøtet det meste av dagen. På føremiddagen var vi på Kulturhuset og dekka og pynta.
Oddgeir Bruaset var ein kjekk kar å ha på besøk. Han sat ved VIP-bordet i lag med oss i styret+ Matias og Jorunn, som var der for å  spele piano og synge i lag med oss. Dei song også ein ny, vakker julesong i lag, berre dei to.
Oddgeir Bruaset kåserte/fortalde i bort imot ein time, men det var interessant heile vegen.
No skal eg ikkje gi meg ut på å skrive referat her, berre konstatere at det var eit vellykka møte. God mat fekk vi også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...