onsdag, desember 23, 2015

Dagbok 2015: 23.desember


Så er vi  komne til "lille lulelaff",  som Solveig sa då ho var lita. Ute er det framleis vått og mørkt; temperaturen er + 5 grader C. Lita von om kvit jul, altså. Men så er vi heldige på den måten at det ikkje er fare for verken ras eller flaum akkurat her hos oss.
Eg er veldig lite stressa når det gjeld jula i år. Vi skal feire julekvelden på Hareid, så det er berre å gå til duk og dekka bord. Men så får ein tenkje tilbake på alle dei åra ein var yrkesaktiv og skulle lage til jul for heile familien. Sant å seie hadde eg mykje meir kaker i boksane den gongen. Men så var eg yngre og sprekare også.
I dag har vi vore på to handlerundar. Først på Kiwi før middag og fekk heim det meste. Ut på ettermiddagen var vi ein tur på biblio og på Rema 1000. Var så vidt innom Amfi også -men der var ikkje verande på grunn av folkemengda. Elles har eg gjort litt husarbeid, støvsuga m.a. og Nils kokte fiske- middag. Det vart litt enklare når han blei betre i foten slik at han kan GÅ.
Vi kjem heim att i morgon kveld, og 2.dag samlar vi familien her hos oss. Det er ein lang tradisjon, og eg er glad for kvart år vi kan halde på den.
Ser på TV at det er uvêr på Vestlandet, men det har ikkje nådd oss-ikkje enno i alle fall.
Så vil eg berre ønske alle blogglesarane mine ei GOD JUL !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...