torsdag, mai 28, 2015

Dagbok 2015: 28.mai

Klokka har passert  19.00. Temperaturen er + 12 grader C; det er skya, men opplett. Og no blomstrar epletreet.
Det har vore ein fin og mild dag i dag, men eg går vinterkledd og vel så det. Prøver å bli smertefri ved hjelp av varme, og det virkar. Må vere i form i morgon når vi skal på ballett - og så skal vi feire Amanda som fyller 15 år.
I dag har eg støvsuga alle teppegolva og gjort anna lettare husarbeid.
Nils for tidleg på sjøen, men det vart nesten bomtur. Han fekk berre eit par små fiskar, som han har mele opp til Solveig. Det er no såpass mykje at ho får ein porsjon blandaball.
Elles har vi hatt reparatør på besøk i dag også, så no kan vi ringe UT med telefonen igjen. I går kveld/natt ringde ikkje telefonen klokka 1.00. Det var i grunnen eit sakn.
No har vi nettopp ete sein middag. I dag laga eg ein rett eg har lært av Rasmus. Steikte strimla svinekjøt på panna og slo over eit glas Pesto. Serverte spaghetti til. Lettvint, med andre ord. Og no er det tid for kaffi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...