onsdag, mars 11, 2015

Dagbok 2015: 11.mars

                                           Kløyvd.
Klokka er16.45. Temperaturen er + 9 grader C og det har vore ein nydelig dag med sol frå nesten klår himmel.
Når det er fint vêr får eg arbeidslyst. Nils dreiv og køyrde heim ved, og eg tek og vaska dusjkabinettet+ bad og kjøkken før eg gjekk ut ein tur. Prata litt med naboar, raka litt singel frå plenane etc.etc. Så var eg med nils og henta siste vedlasset før vi åt lunsj.
Nils begynte å kløyve ved etter at vi hadde hatt ein pause, og eg lurte meg til å kløye litt eg også, men passa på å ikkje bøye meg ned, og heller ikkje løfte for tungt. Sist eg kløyvde enda det med telefon til legen, det var i fjor vinter. Men å kløve ved er berre så kjekt!
Det har ikkje vore så mykje effektivt arbeid i dag, men kjekt med nabokontakt etter ein lang vinter.
No skal vi lage middag, i dag blir det fiskekaker frå frysaren.
I morgon skal eg stille opp hos legen og få mitt pass (dvs. sertifikat) påskrive - håper eg.
                   Ukløyvd ved. Ikkje beste kvalitet, men gratis.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...