mandag, februar 02, 2015

Dagbok 2015: 2.februar

Klokka er 18.30, og temperaturen ute er + 1 grad C.
Vi var relativt tidleg på beina i dag, sidan Nils skulle ut og fiske. Eg vart forundra då eg såg at det hadde snødd ganske mykje sist natt. Etter kvart kom det fleire ganske tette snøbyger, men innimellom var det fint. Sidan det ikkje er særleg kaldt, smeltar mykje av snøen etter kvart.Men Nils var ut og skrapa litt av tunet.Dessverre blir ikkje snøen liggande.
Nils plar ikkje ha så lyst på fisk med det same han kjem frå sjøen, og eg hadde brått altfor mykje egg i kjøleskapet. Derfor laga eg pannekaker til middag, med blåbærsylte og steikt bacon, slik vi likar det. Eg sende melding til Margrete og spurde om ho kom oppom, og om ho var interessert i å få med seg pannekaker heim. Det var ho, så eg laga ei ny røre, som eg steikte til ho kom i halv- firetida.
Det er stort sett det eg har gjort i dag, i tillegg til å lese ut ei bok, strikke litt, vere på FB og blogge  etc.etc.
Det gikk greitt med Nils og den nye læresveinen, så veldig mykje fisk fekk dei ikkje,men vi er ikkje fiskelens, så det går bra. I morgon skal vi steike fisk til middag.
Elles ser vi fram til å kose oss med "Anno" i kveld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...