torsdag, november 20, 2014

Dagbok 2014: 20.november

Klokka er 18.00, temperaturen ute er + 5 grader C og det regnar.
Hengde ut nokre dukar etc. i går som eg tenkte å stryke i dag, men det er utsett på ubestemt tid.
Før middag tok eg "fredagsvasken" i dag, så no er huset nokonlunde i orden. Vi åt lunsj midt på dag, og no er vi nettopp ferdige med middagen.
Laga fiskegrateng for andre gong på kort tid. I dag brukte eg ein spaghettirest i staden for makaroni, det funka ikkje fullt så bra, men godt blei det i alle fall. Hadde meir fisk i enn sist, så vi kokte poteter til, dermed åt vi opp berre halvparten og har ein middag til. Periodevis blir det mykje matlaging her i huset.
Elles vart det ein pause med lydbok og strikketøy, men eg kan ikkje strikke så mykje som eg har lyst til, på grunn av ryggen.
Det blei altså ikkje tur verken hit eller dit i dag heller, men i morgon blir vi kanskje fri?
No har eg i alle fall ein kopp kaffi som eg skal kose meg med. Nils har sett på TV-en, han plar sjå "Dagsnytt 18" nesten kvar dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...