lørdag, oktober 18, 2014

Dagbok 2014: 18.oktober

Klokka er 15.45. Temperaturen ute er + 10 grader C, det er overskya og  regn. Surt og kaldt kjennest det etter alt det fine vêret og den varme sola som vi er blitt vane med.I dag hadde eg diverse å styre med før vi for nedover. Og før vi stakk innom Amfi var vi ein tur ut på Rjåneshamna. Matias har teke båten sin på land, så NIls flytta sin båt bort på Matias sin plass. Grunnen? Jau, då kjem vår båt med på Web-cam bilda frå hamna. Mens han heldt på med det gjekk eg ein tur på stigen. Sist eg var der bles det herleg fønvind, i dag gjekk vinden , som ikkje var særleg sterk, til marg og bein.

På desse benkane var der vi sat og drakk kaffi i sommar, då vi måtte ut til sjøen for å kjøle oss ned. Trist at sommaren er så kort, for min del kunne det godt ha vore sommar heile året.

Etter at Nils hadde gjort seg ferdig med flyttinga reiste vi inn på Amfi og trakka rundt litt. Trefte Ruth og Harald, blant andre, og prata litt med dei.Det vesle vi skulle ha, kjøpte vi på Bunnpris. Heime varma vi opp siste resten av brennsnuten frå tysdag. Om det er å seie: brennsnut er best før den har vore i frysaren. Akkurat som anna mat. Denne veka som kjem  blir det vel mest å tømme frysar og kjøleskap for diverse matrestar.
Det blir ikkje noko meir tur med meg i dag. Verkte veldig i beina etter turen i går, men det gav seg utpå kvelden, og i dag er eg bra. Alt som går over er lite å bry seg om.
Fredags- og laurdagskveldane går mykje opp i å sjå TV, og eg må ta opp "Skal vi danse", for eg skal sjå "Stjernekamp". Dei få programma eg ser på TV 2, tek eg opp og ser på hurtigspoling, så slepp eg reklame og tørrprat.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...