lørdag, september 27, 2014

Dagbok 2014: 27.september.

Klokka er 19.00, temperaturen ute er + 12 grader C, og det er heilgrått. Berre fotside skyer og regn, regn. Nei, då var det litt meir sus over vêret i går.
Vi var ein tur nedover i føremiddag, og handla på apoteket. Mat kjøpte vi på Kiwi. Då vi kom heim att sette eg meg til å reinske eple til eplekake. Kjekt arbeid, det, når ein har bok på øyret.
Så steikte eg laks til middag; det var ein av desse kjekke naboane våre, som kom med fisken i går. Middagen smakte fortreffelig.
Det blei ei stund på sofaen etterpå-eg var litt oppsett på å bli ferdig med den eviglange boka eg har streva meg gjennom.
I dag såg eg Tore Renberg si nye bok på bokhandelen, i papirutgåve. Eg har sjølvsagt forlengst sett meg på venteliste på biblioteket til dei får inn lydboka. Men no skal eg først lese Anne B Ragde si siste.
I morgon skal vi til Hareid på familietreff, Håkon er ein tur heime frå hovudstaden. Til neste helg kjem Ingeborg heim på ferie.
No reknar eg med det blir TV resten av kvelden, vi ser på NRK 1 og spelar opp danseprogrammet på TV2.(Då kan ein spole forbi all reklamen). Vi fyrer godt i omnen og tenner alle lampane, så har vi lys og varme inne i alle fall.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...