fredag, september 19, 2014

Bok nr. 59 - 2014: Felicia forsvant.

I dag er 1171 personer forsvunnet i Norge. Bak hver og en disse forsvinningene ligger det et mysterium, en gåte – en historie. Felcia forsvant er en slik historie.
                                                                                                                                                                               Samtidig med at politiførstebetjent William Wisting gjenåpner en gammel forsvinningssak, blir liket av en kvinne funnet under gravearbeid. Etterforskningen avdekker et nett av løgner og fortielser og skjebnesvangre tildragelser, og selv om saken er gammel, får den dramatiske følger i nåtiden.
Wisting kjemper mot klokka og foreldelsesfristen, og ikke minst: mot morderen som trodde han hadde sluppet unna.
.................................................................
No har eg lese to kriminalromanar etter kvarandre. Den eine frå Tønsberg, den andre frå Larvik.Det er den samme personen som les begge bøkene.
Jan Mehlum og Jørn Lier Horst skriv altså frå liknande miljø, og handlingane er heller ikkje så ulike i dei to bøkene. Men den eine boka er skriven av ein forfattar, den andre av ein politibetjent. Jørn Lier Horst skriv solid krim, men litt keisamt.
Jan Mehlum er ein språkmeister, noko som gjer det til ei fryd å lese bøkene hans. Mange likar Jørn Lier Horst sine realistiske bøker, men som før sagt, vil eg heller ha litt eventyr.
Eg har brukt altfor lang tid på dei 7 CD-platene, fordi eg har styrt med så mykje anna siste tida.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...