søndag, mai 04, 2014

Dagbok 2014: 4.mai

Klokka er ca 20.40, temperaturen ute er +7 grader C og det har vore ein fin dag med mykje sol. Varmt har det ikkje vore, så vi har ikkje lege på altanen og sola oss akkurat.
Vi gikk ei tur før middag, og då trefte vi att dei vi var på kafe med i går, og gjekk i lag med dei eit stykke. Vi kunne ikkje vere så lenge vekke, for Nils hadde avtalt med ein nabo å vere med å sjøsette båten han har kjøpt. Ein annan nabo skulle drage båtvogna. Båten måtte settast på sjøen på Rjåneset, for så å leggast til ro på Lianeset.På Rjåneset er eit skikkelig "drag" der ein lett kan legge ut eller drage inn båtar. Mens Nils var vekke, nytta eg høvet til å lese i lydboka mi, det har ikkje blitt lese så mykje siste dagane.
Middagen i dag var lettvint, restar frå fredag! Smakte minst like godt i dag. Aberet var at det blei litt for lang middagskvild etterpå.
Men så vakna B-mennesket omsider, og eg fekk gjort litt av kvart i huset. Tok til og med på meg forkle for å ha ein lomme til iPod-en og boka mi.
I morgon skal både Nils og eg på styremøte i pensjonistlaget, for han er vararepresentant. Eg skal kanskje på møte tysdag også, for eg har representert pensjonistlaget i gruppa som førebur Aktivitetsdagen som vi skal ha fredag.Viss vi no får fint vêr blir det også noko å henge fingrane i ute.Nok å ta seg til.


Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...