fredag, mai 30, 2014

Dagbok 2014: 30.mai

Klokka er snart 20.00. Temperaturen ute er+ 14 grader C, det er god arbeidstemperatur, men ikkje temperatur til altanliv.
Då vi stod opp i dag låg skodda laaaangt nedetter fjellsidene, det er så typisk Ørsta-vêr som det kan bli. Sjølvsagt letta det litt etter kvart, men klokka var minst 14.00 før sola var skikkelig framme.
Nils hadde avtale om å møte ein tidlegare arbeidskamerat på Amfi i dag, så eg fekk ei stund for meg sjølv då eg støvsuga og tørka støv til helga.
Eg hadde ærend på biblioteket i dag også, sidan den førre fangsten var heller minimal. Fann ei lydbok, som eg ikkje har lese, og så tok eg med ei papirbok også,ei av det tynne slaget.
Nils hadde raska med seg laptoppen også og ville på El-kjøp for å høyre kva som feiler den. Den slår seg nemlig av heile tida. Der fann dei sjølvsagt ikkje ut kva som var gale, men jatta med meg når eg meinte at den sikkert var full av støv. No får den stå her og vente på at Rasmus skal kome heim. Eg brukar storemaskina, for det meste, eller eg tek fram nettbrettet.
Eit anna ærend vi hadde i dag, var å kjøpe plantar til hagen, men første måtte vi til Volda og ete Kina-mat. Det er nesten obligatorisk når vi kryssar grensa til nabokommunen. Og vi skulle på plantesenteret i Furene, dvs.Tilseth. "Plantasjen" ligg jo også i Furene, men eg er ikkje alltid like fornøgd med det vi kjøper der.
Men kva skulle vi ha? DET visste ingen av oss, og ikkje fekk vi noka openberring heller der vi gjekk rundt og såg på alle dei vakre plantane. Saka er vel helst at vi ikkje treng så mykje meir enn det vi har.
I dag presterte vi altså å fare på handletur utan å kome heim att med ein einaste ting, anna enn mat i magen. Mens vi likevel var i Volda leita vi opp "parken" på Snippa der Erik spela på onsdag. Jammen var der ein liten lomme mellom to hus. Tøfft.
Vi skulle sole oss på altanen, Nils greidde å ligge avkledd, men eg måtta ha eit pledd over med. Låg der på trass til eg fekk lese ut boka mi.
Etterpå var eg ute i hagen vatna litt, klipte kantar og planta stemorsblomstrane som stod i ei korg på trappa ut i beddet. Og så grov eg ned påskeliljeløkane som var avblomstra for lengst. Så no veit eg kva eg skal kjøpe: Ein fin plante til å ha på trappa. Til så lenge har eg pynta opp med eit par lilla + rosa crox.
Nils har klipt litt plen i dag også.
I morgon kveld er det ballett !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...