torsdag, mai 29, 2014

Dagbok 2014: 29.mai


Klokka er 19.00, temperaturen er + 17 grader C, det er fint men litt disig. Ikkje så klårt som det var i dag tidlig då vi stod opp. Men det har vore ein fin dag til tross for at det har vore litt kald vind. Det er det vi kallar "altanvêr", blir det for varmt orkar vi ikkje å vere der ute.
Eg var ikkje god i hofta frå morgonen av, så eg gikk her og småhalta på føremiddagen. Vatna litt i hagen, men gjorde eigentlig ingen ting. Då det lei på fann Nils ut at han ville ha seg ein tur og fiske frå land. I mellomtida laga eg mat. Eg laga "Orientalsk gryte" av ein pakke kjøttdeig og ein pose eg hadde liggande. Tykte ikkje det smakte noko som helst til tross for at eg tilsette løk, kvitløk, paprika og frisk ingefær i tillegg til det som var i posen.Koka ris til. Så laga  eg dessert av rabarbra og svisker, men vi måtte ete den med lettmelk på, ingen fløte i kjøleskapet i dag. det meste av ettermiddagen har eg lege på altanen og lese lydbok. På FB les eg om alt som folk er med på av turar, både på fjell og i fjøre, så eg kjenner meg litt utafor i samanlikninga. Men einkvar får bruke dagane som ein helst vil. Nils brukte ei stund på å sitte i bilen og høyre på Hans Rotmo. Leigebuarane har fått fyr på grillen.

I dag fyller Amanda 14 år; som eg har skrive før er det travle dagar både for mor og barn, så feiringa får vi ta når alt roar seg. Vi plar no oftast feire Amanda og Olaug i lag sidan det berre er 8 dagar immellom fødselsdagane deira.
Gratulerer med dagen, Amanda!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...