lørdag, mai 24, 2014

Dagbok 2014: 24.mai


 Klokka er ca 19.30, temperaturen ute er + 15 grader og sola skin. Det er nesten klårt, berre ein og annan tåkedott i fjella.
Då eg stod opp for første gong i dag, ca halv seks, var det regn, skodde og grått, og eg ergra meg over at eg ikkje hadde tatt inn klesvasken. Grunnen til at eg stod opp var at eg hosta og hosta og hosta. Tok eit par Paracet og då somna eg att og sov til langt ut på morgonen. Etter å ha vaska håret og prøvd å bli ei betre utgåve av meg sjølv, tok vi ein tur til Vik. Først på Amfi, der eg strena inn på apoteket og kjøpte hostesaft. Etterpå handla vi mat, og så måtte vi ein tur på El-kjøp og hamstre kaffi, både Løfbergs Lila og heile, italienske bønner. Støvsugarposar kjøpte vi også. Bilvarmen fekk meg til å hoste meir og meir, så eg tok fram flaska frå apoteket og tok ein god slurk.
Jammen trur eg medisinen virka, for då vi kom heim vart eg ståande ute og prate med naboen, minst ein halv time-utan å hoste.
Middagen i dag vart enkel, for det var tilbod på Grandiosa på Coop i dag. 30% avslag er ikkje å kimse av. Pizzaen var faktisk god, og med rikelig salat til var det litt sunt også. Dessert hadde vi att frå i går, men no er det snart slutt på rabarbragrøten.
Etter at vi hadde slappa av litt, var vi ute og klipte litt plen; Nils slo bio nede i bakken og eg klipte kantar med den batteridrivne kantklipparen. Tek ein litt og litt blir det ikkje så travelt. No misser vi snart sola her, men den skin vidare på andre sida av fjorden, kleda er tørre og komne på plass i skuffer og skap, så no kan vi ta helg.
Eg måtte ta bilde av Perlebuska, for no er den på det finaste. Det er ein villig sort, og eg trur eg klipte av nye skudd i fjor som var nesten meterlange, derfor er den ikkje så stor. Vi planta den for to år sidan-trur eg.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...