tirsdag, april 01, 2014

Dagbok 2014: 1.april

Dette bildet er frå Ørstakalenderen april 2014. Bildet er frå 1984. I framgrunnen ser vi Velle skule som brann året etter, natt til 19.mai.Vi kan også sjå den gamle Grepafabrikken som låg om lag der AMFI er no.

Klokka har no passert 18.00, temperaturen ute er 8,5 grader. Det har vore fint, men nokså kaldt i dag. Typisk at det er finast når sola snart skal gå ned.
I dag har eg ikkje gjort mykje til nytte. Nils var til Volda f.m. for å ta nore prøver, eg vaska håret, hengde opp klede, la i hop klede etc.
Då han kom att hadde vi litt problem med å bestemme oss for kva vi skulle bruke dagen til, men til slutt vart det ein tur på Kanalvegen. Då vi kom heim åt vi middagsrestar frå i går. 
Vi hadde vore innom biblio og henta ei bok på heimvegen som eg rippa, mens eg lytta til den eg held på med no. Nils tok seg ein blund i godstolen. Merkelig med desse dagane, somme gonger rekk ein over så mykje, andre dagar blir det ingen ting.
Var ein tur rundt i hagen og leita etter vårteikn, det er alltid stas med dei første blomstrane som kjem.
Om nokre dagar vil plenen ovafor garasjen vere heilt dekt av desse blå blomstrane, hugsar aldri kva dei heiter, men kan lett finne det ut. Dei sprer seg villig, men vinteren i fjor tok knekken  på nokre av dei.
Gule krokus har ein tendens til å forsvinne, mens dei lilla og dei kvite står att, derfor planta eg ein pakke med GULE sist haust.
Ein av mine blå favorittar, scilla, blomstrer i plenen nedafor huset. Dei stod attmed ei buske som er vekke no.
Dei små påskeliljene ein kjøper i potter blir veldig fine når dei kjem att ute, men hos oss har dei ikkje vart så mange år. Elles planta eg ganske mykje tulipanar og andre løkar sist haust, dei spirer, men blomstrar ikkje enno.
Hadde ein gong eit bed nede på plenen. Det har vi lagt att for lengst, men nokre løkar nektar å gi opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...