tirsdag, desember 10, 2013

Dagbok 2013: 10.desember

Klokka er 19.30. Temperaturen ute er + 8 grader C og det er opplett - akkurat no i alle fall.
Vi er nyss heimkomne frå møte i pensjonistlaget. Det var eit koselig møte med mykje god mat og god prat. Vi hadde ikkje lagt opp til så mykje underhaldning, men trur folk kosa seg med å prate med kvarandre. Vi hadde mellom anna besøk av den nye soknepresten i Ørsta, så eg fekk helst på henne.
Tidlegare i dag, frå 12-13.30 var eg hos frisør, og så skulle vi møte på Bakk-Ola klokka 15.30, sidan Nils skulle hjelpe til med billettsalet. Så det har vore ein relativt "travel" dag i pensjonistheimen.
Å vere på slike møte er "jobb" for meg, sidan eg fungerer både som referent og pressefotograf. Eg kan ikkje slappe av i alle fall. Veldig vanskelig å få gode bilde inne, men dei blir faktisk best utan blitz.
Skrivinga får eg utsette til i morgon, i kveld er eg ikkje opplagt.Vi fekk forresten god og rikelig julemat i dag.
Terje Kjøde og presten. Terje til venstre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...