mandag, oktober 14, 2013

Dagbok 2013: 14.oktober = Vinterdag

Klokka er 18.00, og sola gikk ned for eit par minutt sidan. Temperaturen ute er + 9 grader C.
I dag har eg ikkje vore lenger enn ut på altanen. Var veldig flink f.m. Eg baka to stk.matpakkebrød, laga ein stor porsjon brennsnut og pussa vindu, både inne og ute. No veit eg at ein ikkje skal pusse vindu når sola skin, men skal eg gå ut på altanen og pusse i regnvêr ? Gløym det. Det får bli som det blir, det er i alle fall gjort.
Margrete kom i halv fire tida og var her mens Amanda dansa ballett. Ho åt sjølvsagt middag her hos oss. Elles har det ikkje hendt så mykje, somme dagar må ein berre vere litt husmor sjølv om sola skin aldri så mykje.No er det slutt på haustferien både her og der og alle er komne heim og på plass, så vidt eg veit.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...