søndag, juli 21, 2013

Dagbok 2013: 21.juli

Klokka har passert 18.30, ute er det overskya (skodde?), opplett og + 19 grader. I dag var eg budd på å vakne til strålande sol, det skjedde ikkje, men no kan eg kjenne på temperaturen at sommaren er på veg. Her gjeld det å vere optimist ! No er det faktisk veldig deilig ute.
Nils er enno ikkje frisk av sykja,men han hostar mindre enn før. Han var litt klein på føremiddagen, men no er han ute og ser etter båten, fyller olje eller kva det no var han skulle gjere.
Eg kom nyss att frå ein tur i skogen, der eg gikk med Paasilinna på øyret, men utan fotoapparat. Kan ikkje gå å stege med det tunge kameraet i fare for å dette.
Før middag rusla eg rundt å gjorde diverse småjobbar, rydda litt, pussa vindu, strauk, stelte med blomstrane etc. Mens eg venta på sol.
Til middag hadde vi svinekotelettar, så det var vel akseptabel søndagsmat?
Elles har det ikkje hendt så mykje i dag, og det er greitt nok.
Og der kom Nils heim att.
Og så kom sola. Klokka 19.30.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...