torsdag, juni 13, 2013

Bok nr.29 --2013: Politi

 

Politi
Politi er Jo Nesbøs tiende roman i serien om Harry Hole - den etterlengtede oppfølgeren til suksessen Gjenferd.

Flere politimenn blir funnet drept på åsteder for gamle, uoppklarte drap som de selv har vært med på å etterforske. Drapene er ekstremt brutale og bestialske. Politiet står uten spor og mangler i tillegg sin beste etterforsker. På et sykehus ligger en hardt skadet mann i koma. Rommet bevoktes av politiet, og ingen får vite hva den mystiske pasienten heter.

Politi er, som tittelen sier, nærmest en rendyrket politiroman. Boka handler om drap på politimenn. Forbryterne slipper ikke til i teksten, og helten Harry Hole er mer eller mindre fraværende i nesten halve boka, men desto sterkere inntrykk gjør han når han kommer med i dette kriminaldramaet om korrupsjon, hevn og gjengjeldelse, om kjærlighet og svik. Politi er annerledes enn Gjenferd og de foregående Nesbø-romanene: Mer realistisk og mindre konspiratorisk - men ikke mindre spennende!

Jo Nesbø har aldri vore min favoritt-krimforfattar, og han er det ikkje etter denne boka heller.
For det første er boka for lang, 8 CD-plater er nok for ei vanlig krimbok utan noko attåt. Denne er på 14 plater.
Eg likar kompakte, fokuserte krimhistorier- her er det for mange personar, for mange blindspor etc. Det har vel litt med det å gjere at eg les lydbok-versjonen, då går det lettare i surr.
Språket er greitt nok, men noko litterært mesterverk er det ikkje.For mange ord!
Men er du Nesbø-fan kjem du til å like denne boka også.Så det er berre å lese den.(Eg har i alle fall lese den på relativt kort tid, det seier vel noko det også.)

2 kommentarer:

Bjørg sa...

Greit å få bokmelding om Politi. Eg kjem nok ikkje til å lese den med det første. Men det er kanskje mest fordi eg har mange bøker å lese. No held eg på med Ingvar Ambjørnsen: Hvite niggere. Litt annleis litteratur enn eg vanlegvis har lese. Men med så mykje gjenkjenneleg frå Larvik og truleg riktig forteljing frå miljøet, er det interessant. Og eg kan diskutere med larvikfolk og har fått vite om mykje som stemmer med boka. Mange her har lese denne.

Besta sa...

Hvite niggere har eg lese for lenge sidan, så det meste er gløymt. Når ein les berre lydbøker, blir ein veldig lei av krim, for det er helst slike bøker som blir lesne inn. Men når det gjeld krim, likar eg somme, t.d. Håkan Nessers Barbarotti-bøker og bøkene i til Jussi Adler Olsen.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...