søndag, august 26, 2012

Vêrmelding 26.august - 2012

Klokka er 21.00, temperaturen er +10 grader og det er overskya, men opphaldsver. Slik har veret  vore i heile dag, men det ser ut til at skydekket lettar på seg. I dag var det skikkelig kaldt ute, så eg har valt å vere inne.Nils fyrer i omnen så vi slepp å fryse.
Før middag rydda eg litt i huset, så hjelpte eg Nils litt med å lage brennsnut (betasuppe). Dessutan gjorde eg unna litt kontorarbeid. Elles har eg lese ganske mykje i ei nokså teit bok, men eg hadde ikkje noko anna. Trudde ikkje den var så lang, men etter at eg har lese 6 plater, oppdaga eg at der er like mange att. Men eg har litt problem med å legge bort halvlesne bøker.
Viss det blir bra ver i morgon, skal eg begynne på hageprosjektet mitt, men viss det er veldig fint, kan det hende vi finn på noko anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...