onsdag, juni 27, 2012

Vêrmelding 27.juni - 2012

Klokka er no 22.00, og sola skin framleis på Melssida.Dagen i dag vart mykje finare enn forventa etter kvart, først på dagen var det kald vind, men temperaturen kom seg etter kvart. Temperaturen er no +11 grader.
I dag har det vore ein opp og ned,  fram-og tilbakedag. Amanda overnatta med oss, og ho skulle på ballettøving klokka 13.30, så kom ho heimom ein tur før ho skulle ned att klokka 17.00.Ballettframsyninga begynte klokka 18.00, då køyrde Nils meg ned og tok gutane til Margrete med seg heim her. Vi parkerte om lag på samme tid så det var bra tima.
Elles så hadde eg laga ferdig middagen før eg gikk på ballett, og dekka bordet, så Nils hadde berre å koke poteter.
Margrete og ungane skal reise på ferietur i morgon, og sidan ho ikkje har fått den nye bilen sin enno, vart det til at ho fekk låne vår bil, og så får vi klare oss med den gamle, grå nokre dagar.

Margrete og eg var altså på ballettframsyninga, og det var veldig fint, som vanlig. I ein av dansane, som heiter "Tida går" spelar Ingeborg ei mor som føder Amanda. Det gikk veldig fint i fjor- i år var babyen nesten like stor som mora.Ingeborg og to andre elitedanserar skal danse i Aasentunet i morgon, og ho ville gjerne at vi skulle komme dit.
Det vart sein middag i dag, men no har eg fått rydda og vaska opp.
Fekk melding frå Solveig, dei er vel framme i Hamar. Rasmus er  i Danmark enno. Han skal i Ålborg Zoo i morgon, og så reiser dei med båten heim om kvelden.
Elles så feirer Hilde og Oddvar sølvbryllup i dag. Dei er på besøk i Sydney i Australia der broren til Oddvar bur.
Bodil og Svein har også bryllupsdag, men dei er ikkje komne til gull enno.
Vi gratulerer begge brudepara med dagen.