lørdag, desember 10, 2011

Bok nr.68: Anger

Endelig er eg ferdig med denne boka. Til tross for at den berre er på 7 CD-ar har eg brukt lang tid på å lese den. Trur eg må ha lese teksten opp til fleire gonger. Har falle av lasset meir enn ein gong og lese om att for å vere sikker på at alt vart med. Kvifor. Jo, for det første har eg hatt mykje anna på programmet siste tida, og for det andre:Boka fenga meg overhode ikkje. Den handlar rett og slett om at folk gjer ting dei angrar, så angrar dei lenge, og til slutt prøver dei å rette opp att "alle feil i frå i går". Eg brukar å like Roy Jacobsen sine bøker, dei plar rett nok vere enkle, men interessante likevel. Denne boka når ikkje opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...