søndag, mai 01, 2011

Neslesommerfugl
I går såg eg årets første sommarfugl i lag med Ingeborg. Vi var ikkje heilt sikre på kva slags type det var, for der er mange som liknar denne.No har eg bestemt meg for at det var ein Neslesommarfugl, ein av dei mest vanlige på våre kantar. I dag såg eg ein Sitronsommarfugl, som er lett å kjenne på den sitrongule fargen. Og så tenkte eg at eg kanskje kunne prøve å lære litt meir om sommarfuglar i år. Gamle folk skal lære seg noko heilt nytt kvar dag for å unngå å bli sløve, har eg høyrt.

2 kommentarer:

solveig sa...

Er det den til venstre som legg egg og dermed fører til larvar på blomkarsen? I år har eg sådd blomkarse etter eit opphald skulda slike kryp ...

Besta sa...

Nei, den heiter kålsommarfugl og er kvit. Den kjem sikkert med i neste kapittel. Ikkje før hadde eg skrive om sommarfuglane så kom der eit sommarfuglprogram på NRK 1-men då var eg hekta på krim.

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...