søndag, april 24, 2011

Bok nr. 24 - 2011: Mørketid

Eg brukar alltid å seie at bøkene blir best viss ein les dei "fort". Denne boka har eg brukt lang tid på å lese, eg har ofte falle ut (=sovna) og lese om att.Eg har lese fleire bøker av denne forfattaren før, men eg meiner dei har vore meir groteske og spennande enn denne.Det mest originale i denne boka er mordvåpenet:Blåringet blekksprut! Som er så giftig at berre eit lite bitt er dødelig, og det finst inga motgift. Eg er frista til å seie at denne boka er litt langdryg, men det kan ha med lesemåten min å gjere.Som vanlig likar eg i grunnen best bakgrunnsstoffet!
Ein ting kan eg i alle fall uttrykke meg saklig om og det er opplesaren. Når eg seier at ein nesten ikkje legg merke til korleis ho les, er det positivt. Ho les på ein måte slik at ho ikkje "overdøver" teksten. Les om boka på omslaget og på nettet om de vil vite meir.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...