tirsdag, mars 29, 2011

Vermelding 29.mars 2011

Klokka er 13.15. Temperaturen ute er + 3 grader C. Akkurat no kom sola fram, og det vart litt fint, elles har det stort sett snøa i eitt dei siste 2-3 dagane. Mykje smeltar sjølvsagt etter kvart, men plogen har vore her i dag også, og Nils har fått mosjon med snømoking. Eg boblar ikkje akkurat over av energi, men i dag har eg baka 9 brød, så det er no ikkje så verst.Strikka litt innimellom osv. No steiker Nils flesk og etterpå skal eg steike pannekaker. Har ingen store planar for resten av dagen, men i morgon blir det styremøte i pensjonistlaget, så då kjem eg meg ein tur ut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...