tirsdag, mars 22, 2011

Eldrefest

Så har vi vore på eldrefest for første gong. Eg kan ikkje skryte av at eg var den yngste som var til stades denne gongen, men dei andre på min alder var i arrangørgruppa!
Det var ei hyggelig stund. Programmet var ikkje så omfattande, heldigvis. 
Gunnar Ellingsen heldt eit interessant kåseri om første nummer av Møre-Nytt, som kom ut i 1935.Han fortalde om dei sakene som var med i denne første avisa. Elles var det allsang og loddsal og mykje god mat. Nydelige smørbrød og eit rikt utval av kaker. Og vi blei servert ved borda, så vi slapp å stå i matkø.
Det er ein årlig tradisjon at Rotary og Inner Wheel inviterer pensjonistane i Ørsta kommune til "fest". (Ordet "fest" har vel ulikt innhald for ulike aldersgrupper.)
Og vi nådde heim før dei frustrerte fruene-med god margin.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Kjekt å kome seg ut av og til - og godt å kome heim att.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...