torsdag, januar 20, 2011

Vermelding 20.januar 2011

No er klokka 18.40. Temperaturen ute er + 1- 2 grader C. Det har vore relativt bra ver i dag, men overskya. Ventar på sol og energi-kick ! I går var eg ikkje stort tess, men i dag har eg vore bra. Hadde ein tur på biblioteket , men fann ikkje noko nytt og spennande på lydbokfronten. Var innom Coop og handla litt mat, og på Jernia og kjøpte noko småtteri. Må berre ha ein liten tur ut for å sjå folk.
Til middag kjøpte vi oss ein grilla kylling + potetsalat og loff. Ikkje direkte sunt altså. For ein gongs skuld fann eg ein potetsalat som eg likte. Den passa i alle fall til kylling, den var smaksrik til den smaklause fuglen.(Men eg lurer litt på kor lenge dei potetene kan kallast nykokte?)
Elles har eg lagt på daybeden og lese i krimboka eg held på med og samla energi. Kan seie det slik at eg har lagt på ladding ! Internett har vore ute i heile dag, så eg har ikkje site framfor skjermen i alle fall.

2 kommentarer:

solveig sa...

Potetsalat er helst sommarmat for meg, og denne har eg ikkje smakt. Har du lese alle bøkene eg lånte i dag?

Besta sa...

Kylling og potetsalat er noko vi tyr til når vi ikkje har gjort klart noko til middag før vi går til butikken. Ikkje min favoritt i det heile tatt.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...