tirsdag, desember 28, 2010

Vermelding 28.desember 2010

Klokka er no 13.30. Temperaturen er oppe i minus 5 grader C, men det er like fint som før.Vi har vore ei lita runde med bilen. Først opp i Sjagerlia-Grepalia der Nils passar eit hus. Eg hadde med kamera, så eg skulle få ta verbilde frå ein litt annan vinkel. Kanskje kjenner de att fjella? Huset som Nils passar er ikkje med på nokon av bilda.
Eg veit at fleire utflytta og bortreiste ørstingar er innom bloggen, derfor legg eg inn litt fleire bilde enn vanlig frå bygda i dag.
Som eg har sagt så mange gonger, er Ørsta vakrast om vinteren. Men i år har vi hatt ein førjulsvinter og ei jul som slår alle tidligare rekordar når det gjeld vakkert ver. Same om det har vore kaldare enn eg set pris på. Det som gjer det ekstra spesielt er at det ligg så mykje snø på trea, og den har lagt lenge! Grunnen til det er mellom anna at snøen kom så tidlig at det var fullt lauv på mange av trea, og det lauvet er der enno. Det er veldig spesielt å sjå lindetrea i Vik fulle av brunt lauv, der snøen har lagt seg til ro.
Vi måtte også ta oss ein tur på Øvre Mo og ta bilde fram mot Nupadalen.Elles kan det no vere ei oppgåve for dei som er kjende i bygda å finne ut kvar bilda er tekne.
Vi skal koke graut til middag i dag av resten av risen og så skal vi ha spekemat og mandelpoteter også. Ikkje verst julemat det heller?


Sukkertoppfjellet midt på dette bildet er Vallahornet, fjellet som vi ser frå trappa vår.

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...