Vi gratulerer Ingar med halvtårsdagen i dag!
Bildet er snart ein mnd. gammalt, så no har han vel vokse enda meir. Ein nydelig gut, ikkje sant?
Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...
2 kommentarer:
Alldeles nusseleg gut!
Ein blid og fin gut.
Legg inn en kommentar