lørdag, september 04, 2010

Ingar er 6 mnd. i dag.

 
Vi gratulerer Ingar med halvtårsdagen i dag!
Bildet er snart ein mnd. gammalt, så no har han vel vokse enda meir. Ein nydelig gut, ikkje sant?
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Elin sa...

Alldeles nusseleg gut!

Hildegard sa...

Ein blid og fin gut.

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...