onsdag, august 18, 2010

No er klokka snart halv elleve om kvelden, og temperaturen er ca 17 grader C. Det har vore ein varm og fin dag, om ikkje sola har vore framme heile tida.
Eg var ute i hagen ei stund før middag, men hadde avtale med ei veninne om å gå på kafé klokka 13. Nils sette meg av ved kaféen og reiste ut for å fiske, men kom att til vi skulle i nabohageselskap klokka 17. Etter at hageselskapet var  slutt klokka 21, var vi til ein annan nabo og såg bilde frå Solund der dei hadde vore på ein miniferie.Og slik gikk den dagen.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Koseleg pensjonistbilde. Varme fine dagar. Vi held oss for det meste utandørs. I går (onsdag) hadde eg mitt første sjøbad i år i Osvika med Henning og Kristine.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...