onsdag, april 28, 2010

Vermelding 28.april 2010

Klokka er13.30.Temperaturen er + 9 grader C. Det er overskya og litt regn.
På bildet kan de sjå den gamle jordbæråkeren vår. Nils reiv opp plantane siste haust, for der vart nesten aldri bær i denne åkeren som vi laga etter alle kunstens reglar for nokre år sidan.
No skal vi så sukkererter her, og ev. lage ny jordbæråker der vi hadde sukkererter før. Det er vel det ein kallar vekselbruk? Det skal vere bra for jorda.
Nils har vore ned til Vik i dag også, men eg held på med eit strikkeprosjekt. Eg strikkar nye "føter" på gamle lestebrot og får på den måten brukt opp mange små garnrestar. Det er forresten ganske artig, for eg likar å sette i hop fargar. Eg strikkar lestene parallelt, frå kvar sin ende av garnnøstet.Sidan Nils stort sett sit med føtene på ein krakk rett framfor nasen min, likar eg å ha noko pent å sjå på. Om kveldane altså..........

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...