mandag, april 26, 2010

Vermelding 26.april 2010

Klokka er snart 14. Temperaturen er + 14 grader C. Det er overskya, men opphaldsver.
Nils har vore ute og grave i snødungane f.m. mens eg har støvsuga, stroke klede m.m.Og så har vi alt ete middag, for vi var tidlig oppe i dag. Middagen var steikt sei, noko av det beste vi veit.
Dei blå blomstrane sprer seg ut over all mark, men eg veit enno ikkje kva dei heiter, dei ser ut som små stjerner.Det er ikkje scilla. Sist haust planta eg nye gule krokus; har rikelig med kvite og blå, men dei gule har ein tendens til å forsvinne.No har det kome gule både her og der.Ingen blomster gleder oss vel slik som dei første vårblomstrane. Har to store overvintra geraniar i kjellaren som står og blomstrar, men har ikkje tort å plante dei ut enno.Vi er seint ute med våronna i år.

1 kommentar:

solveig sa...

I dag tidleg snakka Øystein om meir snø, så eg for i ei varm jakka. På heimvegen var det vårtemperatur, ja!

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...