mandag, februar 08, 2010

Vermelding 8.februar 2010.

Det har kome nokså mykje snø i tillegg til den vi hadde, og Nils har vore ute og moka heile føremiddagen.Her slappar han av med ei flaske Santa Clausthaler som var att frå jul.
Temperaturen no klokka 12 er ca 0 grader C.
Og kva har eg gjort? Eg har endelig teke ned julegardinene på kjøkkenet. Grunnen til at eg har venta så lenge er at eg har vore på utkik etter nye kjøkkengardiner, men ikkje funne nokon som eg var heilt fornøgd med. No resignerte eg; strauk og hengde opp nokre "gamle" som er heilt greie, berre litt mørkare enn eg hadde lyst å ha.No er sola nesten framme, så kanskje det blir ein tur ut for meg også? Med spark?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...