fredag, februar 26, 2010

Vermelding 26.februar 2010.

Klokka er 12.30, ute er det 0 graderC og strålande ver.
Om de forstørrer bildet, kan de sjå dei mange skispora opp mot Nivane. Mange går opp på toppen og renner brattaste vegen ned.Men ikkje akkurat no, trur eg. Det er nok for farlig. Vi skal nedover og handle litt. Eg har ikkje vore på butikk på over ei veke.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...