fredag, februar 26, 2010

Vermelding 26.februar 2010.

Klokka er 12.30, ute er det 0 graderC og strålande ver.
Om de forstørrer bildet, kan de sjå dei mange skispora opp mot Nivane. Mange går opp på toppen og renner brattaste vegen ned.Men ikkje akkurat no, trur eg. Det er nok for farlig. Vi skal nedover og handle litt. Eg har ikkje vore på butikk på over ei veke.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026:5.juni

                             Slik  er utsikta frå altanen akkurat no Klokka er no21.35, temperaturen ute er+13 graderC, og i dag har vi hatt...