mandag, februar 22, 2010

Audun fyller 20 år i dag.

I dag fyller nest eldste barnebarnet 20 år.Eg hugsar enno veret den dagen han vart fødd, det silregna!Litt av ein kontrast til det iskalde solskinnet i dag. Audun har alle tider vore ein artig gut, og vi har mange gode minne frå "feriane" han og brørne hadde her hos oss.Dessverre har eg enno ikkje fått installert printeren, så eg får ikkje scanna bilde frå album.
Den store hobbyen har alltid vore fotball, og han har spela både på Hareid og på Hødd. Sist haust flytta han til Oslo der han studerer jus på Universitetet, og spelar fotball på eit lag som mest består av utflytta sunnmøringar. Lokomotiv Oslo heiter laget. Audun spelar oftast keeper, det er vel derfor han får ligge fremst på bildet.

Eg meiner dette bildet må vere frå Ingeborg sin 1-årsdag som vart feira i Hofsetråsa i Ulsteinvik, der dei budde då.



Dette bildet er i alle fall frå den dagen Håkon vart døypt. Audun, som då var knappe fire år gammal, laga ei utruleg teikning av seremonien i kyrkja.Det var Øystein som bar dåpsbarnet, og presten hadde skjegg.Einar hadde eit heilt anna motiv for si tekning.
Vi gratulerer Audun med dagen og håper han får markert den på eitt eller anna vis. Kanskje framfor TV-en ? Kva med ei gullmedalje e.l. ?

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Artige bilder. Han til venstre (Audun?)minte meg mykje om Kris på den alder.
Eidabesta

Besta sa...

Audun er til Høgre i bildet, Einar til venstre.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...