torsdag, januar 21, 2010

Vermelding 21.januar 2010


Same fine veret i dag også. No klokka 11 er det minus 5 grader C og sol frå klår himmel.
Det er veldig kjekt, særlig for den yngre garde som får prøve seg både på ski og skeiser denne vinteren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 21.juni

                                 Naboen klipte plenen min før helga  Klokka er no 18.08,det er opphaldsver, men eg har ikkje vore ute i dag,...