Same fine veret i dag også. No klokka 11 er det minus 5 grader C og sol frå klår himmel.
Det er veldig kjekt, særlig for den yngre garde som får prøve seg både på ski og skeiser denne vinteren.
Naboen klipte plenen min før helga Klokka er no 18.08,det er opphaldsver, men eg har ikkje vore ute i dag,...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar