tirsdag, desember 01, 2009

Lysestakar og løperar.


Det har vore så mange fine adventsstakar og lys på bloggane at eg følte meg forplikta til å vise fram stasen vår også. Denne lysestaken er kjøpt for nokre år sidan, og eg er uviss på om det er ekte smijern.Løparen kjøpte eg i fjor; den er fin og glitrande.All denne stasen hamnar i ei kasse eller skuffe når jula er over.Det hender eg tek fram lysestaken elles også, forresten.Den er litt heilårs.
                                  
Solveig etterlyser den gamle adventsløparen som vi har hatt i mange, mange år. I si tid kjøpte eg den på ein butikk her i Ø. og eg hugsar enno prisen:To kroner pr.motiv.
I  mine lærarår hadde eg den på kateteret i adventstida, så den er velbrukt og rett og slett utsliten. I dag prøvde eg å reparere den med symaskin, eit maskineri eg absolutt ikkje beherskar.
Dei siste åra har løparen lagt på kommoden i gangen. Somme ting kan ein ikkje skilje seg av med.

Adventsstemning i Starevegen.

3 kommentarer:

solveig sa...

Kvar er den gamle adventsløparen? Den fine med figurar? Viss den eksisterer må du legge ut bilde av den! ;-)

solveig sa...

Flott at du dokumenterer den!!

Hildegard sa...

Koselege advents-bilder. Eg har bestilt eit nissepar m/lykt av ef. til kusina mi i Kjøde. Er spent på korleis det blir. Skal legge inn bilder når eg har fått dei.
Eidabesta

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...