fredag, oktober 09, 2009

Bok nr.66: En nåde.

Eg har lese ei bok før av denne forfattaren, og den likte eg godt. Denne boka var litt vanskeligare, sidan handlinga ikkje er kronologisk. Vi får høyre historia til alle personane i forteljinga utfrå deira ståstad.Det er ikkje så lett å forklare korleis dette er, men eg fann ei veldig god bokmelding på nettet som de kan lese her.
Eg angrar litt på at eg ikkje las bokmeldinga først-denne gongen.
Boka er kort; berre 4 CD-ar.
Boka er til tider veldig poetisk og fin,men sidan den er så forvirrande, særlig til å begynne med, kan eg tenke meg å lese den om att.Då blir det lettare å nyte den.Her er mange "lag" i denne forteljinga, og eg har mistanke om at eg ikkje fekk tak i alt ved første lesning.Absolutt lesverdig, også for "kresne"lesarar.

2 kommentarer:

solveig sa...

Denne boka kunne eg ha tenkt meg å lese!

Besta sa...

Eg har tenkt å rippe den i alle fall...Så les eg den om att ved tid og stunder.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...