lørdag, juli 04, 2009

Ørebro, here we come!





Vi har vore i Ørebro eit par gongar før, men overnatta berre ein gong. Då låg vi på FIRST-hotellet i gata rett ovanfor slottet.Det var i året 2001.Trur ikkje vi skal bu på dette hotellet i år, det var nemlig ganske dyrt der. No har dei pussa opp og det er blitt enda finare- og sikkert enda dyrare.Viss de googlar, kan de sjå alle dei fantastiske romma deira.Er det nokon som ser ein bil dei kjenner, forresten?
Slottet er eit landemerke i byen, og sist vi var der, såg vi mange som dreiv med fasadeklatring opp og ned etter veggene.Bilda frå slottet og byen er frå året 1997, då vi berre var innom byen så vidt på veg til Stockholm.Det året overnatta vi m.a. i Arboga.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...