onsdag, juli 29, 2009

The greatest song ever written.

4 kommentarer:

solveig sa...

Flott klassikar! Du må få Olaug til å hjelpe deg å lage bloggliste med bilde!
Ho kan gjerne skrive om fisketurane på bloggen sin!

Besta sa...

Denne songen er min absolutte favoritt som eg aldri blir lei av. Eigentleg er den eit konglomerat av musikkstilar frå rock til opera,men det er berre spennande.Teksten er eg ikkje heilt klok på-enno.
Brukar å spele den mens eg trenar, det har blitt lite av det i sommar.
Olaug og eg driv og oppdaterer kvarandre på data, men no for dei ut att for å fiske.

arieldog sa...

Songen er min nye ringetone, etter litt hjelp frå Broren. Det kan derfor ta litt tid før eg tek mobilen.

Elin sa...

Ja, dette er ein fantastisk låt med ei fantastisk gruppe! Eg sørgde verkeleg då vokalisten døydde, han var mitt store idol når det gjaldt stemmeprakt og sceneopptreden. Han var i sitt ess på dei legendariske tv-overførte rockekonsertane på 80-talet.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...