søndag, juni 07, 2009

Aldri for gammal.

I går insisterte Solveig på at eg SKULLE lære meg å rippe lydbøker.Det er ikkje akkurat nokon heksekunst, så i dag rippa eg for første gong ei bok på mi eiga maskin. Latterleg enkelt. Så hadde Strikkemor(o) laga ein kollasj med katten sin som motiv, og då måtte eg prøve noko liknande med eitt av barnebarna.Dette bildet er absolutt første forsøk.(Fekk eit tips om å gå inn på Picasa.)
Eg har høyrt at for å unngå å bli senil, skal ein lære seg noko nytt, helst kvar dag. Så no gjer eg så godt eg kan.

5 kommentarer:

Olaug sa...

Korleis lagar du slike bileter?

solveig sa...

Det spørs om mormor må lære oss, eller vi skal lære kvarandre!

solveig sa...

oss sjølve, skulle eg skrive....

Besta sa...

Viss du ikkje har bildebehandlingsprogrammet Picasa må du installere det. Gratis! På t.d. Google.Så finn du ut resten sjølv, med t.d. å trykke på kollasj.Tippar at du finn ut meir enn eg på ei lita stund.Det er berre å prøve seg fram.

STRIKKEMOR(O) sa...

Kjekt at du fekk det til! Ein kjempesøt gut!

Dagbok 20 24: 19.mai Pinsedag

 Klokka er no19.15, temperaturen ute er +12 grader, det er litt vind og fin sol. Eg kom akkurat heim frå ein tur på Vernet, og det var frisk...