fredag, mai 15, 2009

Bok nr. 32:Tarantellen.

Las nyleg ein annan roman av samme forfattaren, og eg likar henne ganske godt. Handlinga går for seg i Paris og i Algerie, noko som gjer den litt "lærerik".Som de veit er eg nokså metta på krim, men desse bøkene er litt annleis enn dei fleste krimromanar, sidan dei tek oss med til Paris, der vi får gode skildringar av fransk miljø,levemåte og særleg matvanar.Elles er det tradisjonell oppskrift: Eit mord viser seg å ha røter langt tilbake i tid -i borgarkrigens dagar i Algerie...................Boka har god fokus, det er eitt av dei kriteria eg dømmer krim ut frå. Vi får også oppklart forbrytelsen, som er litt på grensa av det eg "kjøper"-men ok.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...