mandag, april 13, 2009

Vårblomster i hagen.

Kan ikkje påstå at hagen vår er den mest velstelte i gata, men nokre lyspunkt er det. Primula har vi i alle verdens fargar. Kvart år kjøper eg nye i potter til å ha inne, og dei som overlever, blir planta ut.Dei dannar kant på det lange "rosebeddet" nedanfor huset.Etter kvart må vi ta bort visne blad etc.,men så blomstrar dei på skift heilt til snøen kjem utpå hausten.
Sidan det stort sett er far som må stelle hagen, har storleiken på bedda blitt redusert. Han kan ikkje rekke over alt.Før løkplantane er avblomstra, får vi ikkje rydda så mykje uansett.
Dette er det eg fann på hagevandringa i dag i tillegg til primula:Scilla under skjærsminbuska, små tidlegtulipanar og små påskeliljer av typen ein kjøper i potter. Det er vel desse tidlegblomstrane som blir sett aller mest pris på?





















2 kommentarer:

Elin sa...

Tidleg vår i Starevegen, ser eg. Vi bur på skuggesida, så her er det seint.

Hildegard sa...

Du har litt av kvart å nyte på di hagevandring. Tidlegare vår i solhellingane. Vi var på hytta søndag/måndag, køyrde sørsida utover og nordsida heim att. Fin tur, ofte vakkert ved havet rundt påsketider.
Eidabesta

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...