søndag, april 12, 2009

Bok nummer 24: Kalde hjerter.

Etter mykje om og men og fram og tilbake,bokstavelig tala, har eg no fått med meg det meste av Varg Veum sin siste krim.
Eg har "lese" den frå den nye MP3 spelaren,og hatt ein del tekniske problem.Likevel kan eg seie følgjande utan å ta munnen for full:Boka er til forveksling lik dei andre VV-bøkene og altså ikkje etter min smak. Staalesen er dyktig når det gjeld å skildre menneske og miljø, men krim forstår han seg ikkje på.Det er klisjé på klisjé på klisjé......
Eit pluss for lydbøkene er den eminente tolkinga til Lasse Lindtner.
Dei som er interesserte kan gå inn på Internett og lese meir.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg kosa meg med den boka!
Den ligg på 14 desember.

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...