tirsdag, april 14, 2009

Bok nr.25:Vente,blinke.

Romanen er skriven av Gunnhild Øyehaug, som er her frå Ørsta.Eg hugsar Gunnhild frå den tida ho gjekk i barneskulen.Grunnen til at eg hugsar henne, er at eg ei tid var kollega med mor hennar; Gunnhild var ikkje av dei som stakk seg fram.Tidlegare har eg lese ei diktsamling som ho har skrive. Den var ikkje noko for meg, men denne boka har eg glede av.Både Margrete og Solveig har skrive om boka før, så eg skal gjere det kort. Boka er veldig "litterær" med tilvisingar til andre bøker og til filmar. Eg kan ikkje påstå at eg forstod alt like godt, men eg likar å ha litt å grunde på. Så kan det hende eg les boka ein gong til,på papir, så eg slepp å høyre på alle skarre-r-ane.

Les også her

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...