fredag, mai 09, 2008

Øvst ser vi eit bilde som er teke frå bilvegen ned mot Trovågen,
då har ein hyttetomta vår på høgre sida..

Bildet nedst er frå rorbu-byen i Hjønnevåg.
Bra turistreklame?

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...