torsdag, mai 29, 2008

Til Amanda.Snart sommar og hundeutstillingar!

1 kommentar:

Ingeborg sa...

Kosleg film ! No har eg fått ny blogg! www.ingeborga-93@blogspot.com !

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...