torsdag, mai 01, 2008

Hagevandring.






















Inspirert av alle dei fine blomsterbilda på andre sine bloggar gikk eg ut med fotoapparatet. I eine beddet møtte det meg eit grusomt syn. Tulipanar som var planta sist haust, låg rett ut, halvdøde. Men så forstod eg: det var her min verre halvdel hadde vore og sprøytt skvallerkål med Roundup tidlegare i veka. Han kan vente seg eit oppgjer på kammerset.
Elles fann eg diverse fine narcissar av ymse slag og mange fine primula, mest raude og blå.

2 kommentarer:

Olaug sa...

fine blomastrar

Anonym sa...

De har mykje fint i hagen ser eg. Lite plantar her, fotball og bikkje har fortrinnsrett. I går kveld planta eg stemorsblomster og blomkarse i verandakassene, etter tips frå Besta.
Eidabesta

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...