fredag, januar 11, 2008

Nytt strikkeprosjekt.

No fann eg ut at tida var inne til å starte på skulegenser til eit av barnebarna, sidan den førre genseren eg hadde tiltenkt han måtte gå til ein yngre fetter.Hadde bestemt meg for å strikke ein relativt enkel genser i Aran-mønster, slik at eg slapp så mykje montering, trådar etc.Fann eit mønster som eg var bra nøgd med. Det er den rosa modellen, men sjølvsagt kjøper eg ikkje rosa til gutar!!!Kjøpte lysegrått melert garn, for aranmønster blir best på lyst garn. Men så måtte eg sjølvsagt kjøpe eit heilt hefte for å få det mønsteret, og der var så mykje fint som eg fekk lyst å strikke. No har eg ikkje så mange "små" lenger, men om nokon andre skulle få lyst, kan eg legge mønsteret inn på bloggen.









2 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Ja, du har heilt rett, du mangla! No må du snart ta deg ein laurdagstur til Eid og vere med på strikketreff! Gensaren som du skal strikke, er kjempefin! Eg fekk lyst til å strikke han eg og! Lurer på om eg kanskje har det heftet.....

Besta sa...

Viss ikkje, er det ei smal sak å legge mønstra ut på bloggen. Før, då eg var i jobb, brukte eg kopimaskina og forstørra opp slike mønster og merka av omgangane, då vart det lett å følgje med.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...